söndag 25 april 2010

Fettet sitter fast

Jag kämpar för att vikten ska rasa, men det verkar som om fettet på min kropp är fäst med Karlssons superklister. För några månader sedan testade jag det receptfria bantningsmedlet Alli. Jag slutade nästan direkt eftersom jag fick ont i magen. Det fick jag för att jag inte kunde låta bli att äta fet mat. Nu ska jag börja med dem igen, men låta bli för fet mat.

Den här dvd´n har jag kört ganska intensivt. Det enda skillnaden jag märkt på min kropp är att min rumpa blivit fastare. Nu är den liksom som en stor klump som står ut, istället för en stor klump med lite häng. (Bildbevis kommer senare idag.) Trots detta något sparsamma resultat måste jag ändå rekommendera dvd´n. Känner jag efter noga, (mycket noga), känner jag att min kropp är stadd i förändring :)

1 kommentar:

Sofia sa...

Jag har den också. Ger resultat på mig!