onsdag 24 mars 2010

Reductil

Jag har mailat min läkare för att fråga om han kan skriva ut Reductil till mig. Tydligen ska den sluta säljas from början av april, så tänkte att det är bäst att snabba på det hela. Hoppas, hoppas, hoppas!

Har läst Carolina Gynnings bok Ego woman, (dock var jag tvungen att hoppa över vissa lite för självhyllande delar av boken). Iallafall så berättade hon om hur effektivt Reductil verkar och att det var med hjälp av dem hon blivit så smal som hon är idag. Hon behövde de visserligen inte från början, och fick de därför inte utskrivna av läkare. Undra hur hon fick tag på dem då?

En bekant till mig har också hyllat Reductil. Och hon behövde Reductil från början. Om det finns hjälp att få varför ska man då inte ta hjälp av den? Särskilt då biverkningarna inte verkar vara så vanliga och jobbiga.

9 kommentarer:

Emma sa...

Reductil fungerar verkligen jättebra. Fick inga biverkningar alls och har gått ner 25kg!

Anonym sa...

Passa på bli smal till sommaren 2018 Riktigt effektiva köpta i USA reductilforyou@gmail.com pris 2månader 10mg 1400kr 15mg 1600kr 20mg 1800kr paket 3 kostar 700 valfri sort
Namn adress antal så skickar jag betalning Info. Vanligt bankkonto tar en dag skicka

Anonym sa...

Äkta Reductil. Underlättar viktnedgång avsevärt med minskad aptit och ökad energi.
Erbjudanden just nu.

Vid seriöst intresse hör av er hit
reductil4you@gmail.com

Anna sa...

Hallåå Jag har polisanmält dig. Jag betalde över 2000kr till ditt bankkonto men du skickade inget.

Anna sa...

reductilforyou@gmail.com är en bedragare. Se upp!

Anna sa...

Beställde av reductil4you@gmail.com och fick äntligen mina Reductil medans reductilforyou@gmail.com är en bedragare.så se upp tjejer för det e lätt att förväxla båda adresserna. Ångra att jag beställde från fel person från början :(

Anna sa...

Tack för din hjälp. Du e bäst! :)

Jenny sa...

Tack för leverans reductil4you@gmail.com
Du höll ditt ord och kanonpiller som jag fått.

Se upp med email reductilforyou@gmail.com
Lätt att förväxla de båda emailen om man inte e vaksam.

Anonym sa...

Gå ner i vikt? Kan varmt rekomendera.
reductil4you@gmail.com