tisdag 30 mars 2010

Blondinbella

Eftersom jag är sjuk passar jag på att kolla lite webb-TV. Såg på Tyra & Bellas show. Blev helt stum och måste få utlopp för mina tankar.. Jag kanske börjar bli gammal.

Blondinbella tjattrar i falsett, är så onaturlig och stel att det ser ut som hon har en pinne i rumpan och ler/skrattar konstant väldigt tillgjort. Tyra, som är lugn och behaglig att titta på, får knappt en syl i vädret.

Högst två gånger per program lyckas de titta in i rätt kamera. Hur svårt kan det vara? De har två att välja på. Okej att göra fel i första programmet, men i det tredje borde det väl ha gått upp ett litet ljus?

Bella slänger ur sig små elakheter om unga bloggare, och fnissar sedan förtjust åt sina skämt. Hon som är helt mot mobbning, och skriver en bok för att peppa unga tjejers självkänsla. De unga tjejerna ska nog inte lyssna så mycket på henne.


Bella fnissar åt sina elakheter.

1 kommentar:

smäm sa...

jag såg första avsnittet men det var inget jag fastnade för. jag är nog också för gammal ;)