måndag 29 mars 2010

Oj oj oj

När jag mätte mig första gången för 2 veckor sedan insåg jag hur enorm jag faktiskt blivit! Här är mina mått, nu och då. Allt är mätt på det tjockaste stället.

                          2 veckor sedan                                       Idag
Överarm            37cm                                                       36cm
Lår                     71 cm                                                     70 cm
Vad                    41cm                                                      41 cm 
Midja                 105 cm                                                   102 cm
Höft                   112 cm                                                   111 cm
Hals                   38,5                                                        38,5

Inga kommentarer: