lördag 27 mars 2010

Let´s dance

Har sett litegrann på Let´s dance och måste säga att Claudia Galli borde ha vunnit istället för Mattias, eftersom hon dansade bättre.

Lite konstigt var dock att Claudia i gårdagens Aftonbladet uttalade sig om att det var så synd om henne för att ingen visste vem hon var, att Mattias hade massa fans redan sedan tidigare som skulle rösta på honom, att han skulle vinna pga det osv. I något slags desperat försök att locka röster berättade hon även att David Hellenius skulle klippa av hennes hår till page i direktsändning om hon vann. Oj, vad spännande, till page. Då måste jag rösta rösta rösta på Claudia. Tänkte jag. Inte. Och inte så många andra heller tror jag.

3 kommentarer:

Heidi.kattfamiljen sa...

Hej!
Är det en hona eller hanes parningsläte du undrar om?
Hanarna brukar lägga rösten väldigt dovt, liksom långt ner i halsen låter det som. Maaauu.
Nu har jag mest hört fertila hanar men hade en jourkatt som var hona och löpte. Hon gick runt och jamade ganska vanligt men oftare och så kurrade hon mycket. Typ Kurrmajuuu kurrmjauu och så upp me rumpan i vädret och trampa med bakbenen. Mvh Heidi

Heidi.kattfamiljen sa...

Ps. Läste att du försöker gå ner i vikt. För mig funkar LowCarb HighFat alldeles utmärkt. Då får man äta sig mätt också och slipper vara sjukt hungrig.
Läste också att du vill ha reductil. Det är ju verkligen farligt men om man vill ha det ändå går det att köpa receptfritt på apotek i thailand sjukt nog.

Ova sa...

Hej!

En hona är det. Så gick hon några steg som i slow motion samtidigt. Mjauen är väldigt långa och utdragna också.

Det är inte min katt utan en katt som bara har börjat komma hem till mig. Hör henne ofta gå omkring och mjaua utdraget ute på gården också. Eller vill hon ha uppmärksamhet kanske?