torsdag 5 augusti 2010

Semester

Nu har jag ÄNTLIGEN semester! Blev i sista stund tvingad att arbeta en vecka till innan jag fick min semester. Behöver jag säga att jag blev riktigt irriterad. Men nu är jag glad igen! Väldigt behagligt att bara vara, sova när man känner för det, ingen tid att passa (nästan iallafall..ska till tandläkaren på måndag).

För att vågen ska fortsätta peka åt rätt håll promenerar jag varje dag. Dock går jag lite innåt med fötterna (syns inte), vilket gör att jag får extremt ont i benhinnorna om jag går snabbt. Efter en stunds rask promenad viker sig fötterna innåt och det hugger av smärta i benhinnorna. Alltså måste mina promenader ske i makligt tempo. Men bättre långsam promenad än ingen promenad :) Har någon något bra tips på hur man behandlar benhinneinflammation?

Inga kommentarer: