fredag 4 juni 2010

Bubbleroom-klantar

Imorgon ska jag på bröllop. Jag hade beställt en jättefin lite kortare kofta att ha över min klänning, från Bubbleroom. Idag när jag kom hem och öppnade paketet upptäckte jag att de skickat en strandklänning istället. Ingen kofta, inte ens rätt storlek och dessutom 200 kr billigare än vad jag betalt för koftan. Idioter, hur svårt kan det vara att lägga i rätt vara? Riktigt irriterad skrev jag ett missnöjt meddelande på retursedeln om att jag vill ha pengarna tillbaka och någon slags kompensation. Ibland lönar det sig att klaga, så man kan ju alltid försöka :)

När jag skrivit mitt gnällmeddelande kände jag mig bättre igen. Får helt enkelt gå en snabb runda på stan i Stockholm imorgon. Och det är ju faktiskt alltid roligt att shoppa :)

Inga kommentarer: